12 ugers online gruppeforløb

.

“Skab den røde tråd i dit brand”

.

For dig, der vil styrke dit brand og din formidling

Du lærer om visuel identitet, branding, formidling, sociale medier, online tilstedeværelse, autenticitet – og mindset, der hjælper dig med at lykkes som selvstændig.

Du arbejder hands on med dit eget brand og bliver udfordret via ugentlige opgaver, som hjælper dig med at få læringen arbejdet ind under huden. Efter forløbet har du fået puttet brugbare redskaber i værktøjskassen.

Se programmet for de 12 uger længere nede på siden

.

Nysgerrig? Spørgsmål?

.

Kontakt Monica eller Maria og

få en gratis afklarende samtale

.

.

Hvad får du hjælp til?
  • Styrke dit brand
  • Blive en skarpere formidler både på skrift og i grafik
  • Styrke din visuelle brandidentitet
  • Skabe den rød tråd i dit brand og på alle dine platforme
  • Blive mere indrestyret og hermed skabe et mere autentiske brand, hvor du skinner igennem
  • Selvhjælp, så du står stærkere på den anden side af forløbet og har redskaber med i værktøjskassen, som du kan bruge fremadrettet

.

Hvad indeholder forløbet?
  • 1 ugentlig undervisningsgang a 3 timer (i dagtimerne)
  • Opgaver knyttet til hver undervisningsgang, så du lærer hands on
  • Hjemmearbejde + forberedelse undervejs, så du holdes til ilden
  • Arbejdspapirer og guides
  • Lukket facebookgruppe til løbende sparring og hjælp – gruppen består efter forløbet, hvor I fortsat kan hjælpe, støtte og heppe på hinanden
  • Mulighed for en personlig makker, som du følges med på forløbet. I er gensidigt forpligtede, støtter, sparer og hjælper hinanden med at få mest muligt udbytte.
  • Et støttende fællesskab + sparring med to professionelle undervejs

.

Hvem er forløbet for?
  • Selvstændige – både nye og mere etablerede
  • Dig, der er dedikeret og motiveret
  • Du er klar til at bruge tid på forløbet og lægge kræfter i at skabe den røde tråd i dit brand
  • Du vil lykkes som selvstændig
  • Du savner sparring og fællesskab med andre engagerede iværksættere
  • Du kan godt lide selv at have fingrene i bolledejen og være i stand til at klare det meste selv

.

Dit udbytte
  • Afhænger meget af dit eget engagement og egne mål
  • Hvor meget du giver og tager imod
  • Vi hjælper dig med at finde ud af, hvad der virker for dig og forventer derfor ikke et bestemt udfald, men et, der passer ind i dit behov, på den måde skræddersyr du selv forløbet til din virksomhed
  • Du får hjælp til selvhjælp, så du står stærkere som selvstændig efter forløbet

.

Det er en legeplads, hvor vi hepper på hinanden
  • Vi øver os
  • Giver hinanden kærlig feedback
  • Vi følger, liker og deler hinandens opslag (hvis man har lyst)
  • Vi støtter hinanden gennem forløbet og lærer alle af hinanden

.

Det praktiske 
  • Intropris 12.000 kr. + moms
    Early bird-pris inden 1. februar 10.000 kr + moms
    Kan betales i 3 rater
  • Opstart uge 12, 2022
  • Maks. 10 deltagere
    (forløbet bliver kun oprettet ved min. 6 deltagere)
  • Forløbet er skabt af og afholdes af Monica og Maria – se præsentation nedenfor

.

Tilmelding + afklaringssamtale

Interesseret?
Spørgsmål?
Kontakt en af os for en gratis afklarende samtale.

Monica
Tlf. 50 92 18 21
Mail contact@monicakruuse.dk

Maria
Tlf. 61 46 97 01
Mail m@storiesbybogh.dk

Tilmelding foregår direkte til en af os.
Din tilmelding er først endeligt gældende, når vi har modtaget en mail fra dig med bekræftelse på, at du vil deltage.

vil du ringes op?

Skriv i en sms til en af os ‘jeg vil gerne ringes op’ + navn og dit tlf.nummer, så kontakter vi dig hurtigst muligt

. .

Hvad inkluderer forløbet ikke?
  • 1:1-sparring med os (udover en samtale i første uge)

Du kan som deltager på forløbet tilkøbe individuelle mentorforløb til rabatpris:

Monica arbejder med
Brand, grafik, hjemmeside, visuel identitet

Maria arbejder med
Storytelling, formidling, branding, tekstforfatning

Kontakt en af os for at høre mere

.

Hvem er vi?

Maria til venstre – Monica til højre

Monica

BA Arch., multimediedesigner og selvstændig

“Jeg er tech afficionado, grafisk blæksprutte og hjemmesidedesigner. Jeg går op i, at alt, du laver og viser, skal komme indefra – at det skal FØLES rigtigt. Jeg har et stort ønske om at empower kvinder og vise dem, at de har alle muligheder, hvis de tør. Alt, jeg gør, udgår fra et ønske om at sætte mere kærlighed i verden, og jeg ønsker sådan, at vi skaber plads til alle. “Sammen er vi stærkere!” Til tider vil du også opleve mig som rebelsk, samfundskritisk og midt i et teenageoprør (som 30-årig). Jeg synes det tilføjer lidt kulør til mit ellers rolige og kærlige sind.”

Besøg Monica på instagram @badass.tech.woman og hendes hjemmeside www.monicakruuse.dk 

.

Maria

Cand.mag. i kommunikation, branding- og formidlingskonsulent, selvstændig

“Jeg er ordnørd, storyteller og går ind for mere plads til at være hele mennesker. Derfor arbejder jeg altid med autenticitet, fordi du skal have plads til at være dig selv i dit brand. Når du bygger brand og formidler på din måde samt fortæller dine historier, skinner du så meget mere igennem og skiller dig automatisk ud, for ingen er præcis som dig. Og netop derfor skaber du helt automatisk et unikt brand, når du går din egen vej og følger din intuition. Sådan tiltrækker du også de rette kunder, som vil elske at få din hjælp.

Besøg Maria på instagram @storiesbybogh og facebook og surf rundt her på siden  

.

Vi glæder os meget til at komme i gang og bygge brands med jer

Kh Monica og Maria

.

.

PROGRAM for alle 12 uger

Hver uge får I opgaver, som stilles ud fra ugetemaet. De er ikke nævnt i programmet.

 .

Uge 0: Egenforberedelse inden opstart
  • Hjemmeopgave, som du bedes lave inden opstart og medbringe til første online møde i gruppen.

.

Uge 1: Opstartsuge
  • 1 individuel mentorsamtale á 30 min. med os begge, hvor vi hjælper dig med at sætte dine mål for forløbet, som fungerer som din personlige guideline undervejs.
  • Præsentationsmøde: Fælles online møde, hvor vi tjekker ind, præsenterer os, og vi giver en intro til forløbet. Input fra jer er yderst velkomne.
  • Alle laver et opslag i fb-gruppen med billede, hvor man præsenterer sig selv.

.

Uge 2: Gruppementoring: Dit brand
  • Branding: Hvad det betyder for din forretning ift. troværdighed, autenticitet, genkendelighed og at skille sig ud.
  • Kernebudskab: Hvilken forskel ønsker du at gøre i verden/hvad ønsker du at sige?)
  • Hvad er en værdi? Hvad betyder det at være autentisk?
  • Hvordan kan du formidle/brande dig på din måde?

.

Uge 3: Workshop: Målgruppe
  • Hvorfor skal du kende din målgruppe?
  • Persona – lær at tale direkte til din målgruppe
  • Kundetyper – og hvorfor vi ikke skal arbejde med dem

.

uge 4: Undervisning: Visuel identitet
  • Hvad er en visuel identitet, og hvorfor skal du have en?
  • Farvelære (følelser og videnskab), fonte (teori + online redskaber), grafiske elementer (teori om former + virkemidler), billedstil
  • Sådan laver du et styletile
.
Uge 5: Workshop: Storytelling
  • Intro til storytelling
    Hvad er en god historie? Hvad vil du gerne fortælle? Find dine egne historier og emner.
  • Emnekartotek over gode historier – en hjælp til indholdsproduktion
  • Hvorfor er storytelling vigtigt ift. dit visuelle udtryk?

.

Uge 6: Workshop: Skriveværksted
  • Sådan bygger du en tekst op
  • Tips og tricks
  • Find den gode overskrift
  • Miniskrivekursus på pdf
  • Mulighed for online spørgetime

Vi er nået midtvejs. Har du spørgsmål til undervisningen indtil nu? Vi tager det op, som giver mening for jer.

.

Uge 7: Undervisning: Billeder på sociale medier
  • Hvad skal du bruge dine billeder til?
  • Hvad skal billederne fortælle, sige, vise?
  • Hvordan tager du gode billeder?
  • Gode apps, do’s and don’ts, stock photos
  • Sociale medier vs. hjemmeside

.

uge 8: Undervisning: Online tilstedeværelse
  • Hvad betyder online tilstedeværelse?
  • Sociale mediers fordele og ulemper – brug medierne forskelligt
  • Nyhedsbrev, hjemmeside
  • Intro til canva
  • Salg, troværdighed og betydningen af repetition og udholdenhed

.

Uge 9: Workshop: Find din strategi
  • Individuel strategi og planlægning
  • Skab en idébank
  • De gode opslag
  • Uge-, måneds- og årsplaner

.

Uge 10: Samtale: Opsamlingsuge
  • Hvad er der behov for, vi taler om igen?

Ud fra jeres feedback samler vi op på undervisningen

.

uge 11: Gruppementoring: Faldgruber og modstand
  • Hvorfor er det SÅ svært at følge sin plan?
  • Modstand, frygt, perfektionisme m.m.
  • Hvad skal der til for at gå fra amatør til pro?

.

Uge 12: Gruppementoring/workshop: Afslutning
  • Hvad nu? Hvad har jeg brug for hjælp til? Hvad næste skridt for mig?
  • Hvad tager du konkret med dig videre?
  • Hvad er det vigtigste, du har lært?
  • Evaluering af forløbet

.

Undervejs er du hjertelig velkommen til at komme med feedback og forslag, så vi sikrer, at I alle får mest muligt ud af forløbet.

.

skal du med?

.

Kontakt Monica eller Maria og

få en gratis afklarende samtale